2014. július 15., kedd

Kreativitás még kicsit másképp (2/2)

Nosztalgiázás
Szülés után 1. nap egyedül 2 gyerekkel
2. rész




Az altatás sikerült. Szokásos 60 perc, de most úgy próbáltam, hogy L először mózesben a gyerekszobába, hátha közben alszik benne (nem alszik). L.t kiveszem a hasamra, én F ágya mellett fekszem egy matracon. Tegnapi hibákból tanultam, F.n nincs bő nadrág, nem esik le róla, bár az alvásidő nagy részét állva tölti (feláll, leül, mutogat a faliképre, rám vigyorog, lefekszik, felül...)
Sőt, ma párnát is vittem be, így L, akinek feje a nyakamban, lába a hasamon, megközelítően vízszintesen alszik, nem fejjel lefele mint tegnap...
Kisebb fennakadás: F leszedi az egyik cipőjét. Benyúlok a rácson, L rajtam szuszog, leszedem a lábáról a másikat. De ő nem így akarta...
Túllépünk ezen is lassan.
F végre alszik, L.vel ki, alvó L.vel ágyba be...

Alvás után evés: most F nyűgős, de legalább L alszik. Pótolom az ebédnél kihagyott husit 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése