2014. július 21., hétfő

Anya 2+1 állapota

Két állapota lehetséges egy két gyerekes (két babás) anyának.
- Hullafáradt, agyonterhelt házirobot.
- Vagy még sokkal fáradtabb, ha csinálom a saját kreatív dolgaimat is. De ettől legalább lelkes vagyok egész nap.

Még sose kértem tudatosan masszázst, párszor kaptam már, inkább "véletlenül", mert valamihez hozzátartozott.

Most ajándékba kaptam. Eszméletlenül izgalmas volt, egyik masszázs emlékemhez se hasonlít, nagyon elvarázsolt hangulatú, mintha hullámok között lennék. Persze relaxáló is közben. Többet pihentem egy óra alatt, mint előző éjszaka :-) Anyukák, kérjetek ti is ilyet ajándékba!!! Annyira jó volt! Kismamaként is ilyesmiket éreztem, mikor jógán próbáltunk ráhangolódni a szülésre (luxusmasszazs.hu).

Még mediátori tanácsot is kaptam hozzá, sikerült egy kívülállónak tömören kimondani, mit rontok el a gyerekekkel, azóta néha több a gyerekbőgés itthon, de elég jól haladunk :-), hátha lesz egy harmadik állapotom is....

Ráadásul látványosan kiderült azóta, kinek a fejében is volt az akadály:
- F. fél éve nem hajlandó vajat tenni a kenyérre. Óvodában éhen fog halni. Ma megvajaztam, nem látszott a kolbász alatt. Ízlett neki, és a végére észrevette a vajat is. A várt botrány is elmaradt.
- L. altatását is teljesen leegyszerűsítettem, a véget nem érő műsor elmúlt egy hét alatt.
Az önkritika azonnal megtérül...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése