2014. április 6., vasárnap

Mikor kreatívkodok?

Pár hónapja egy szuper szabadidős lehetőséget fedeztem fel.
A fürdetés! 
Békésen ülnek a kádban, játszanak. Egyetlen helyszín, ahol nem veszekednek. Én is ott vagyok a fürdőszobában, természetesen! Persze csak fél óra az egész.

Közben van 1-2 tennivaló is:

1. Anyaaaa, kevés a víz. Hideg!
Ez megoldható 5 perc alatt.

2. Meg kell mosni a hajukat.
Ezt az elején szoktam, Anyukámnak is ellenálltam, nálunk ridegtartás van, NEEEM fáznak meg vizes hajjal. Fontos: semmi sampon  Ha minden nap vízzel lemosom a hajukat, teljesen jól működik, és még bio módszernek sem utolsó, ráadásul nem bőgnek a sampon miatt és sokkal gyorsabb, ha kihagyjuk az órákig tartó locsolást a fejükre, hogy óvatosan lecsurogjon hátrafelé a hajukról a sampon. (Azért időnként összekapom magam, és samponozunk is!!)
3. Fogmosás. 
A végén mossuk. Már a picurka is egyedül akarja. Van már 6 egész meg kb. ugyanennyi fél foga...

További akadályok:
Persze ha hajat kell szárítanom vagy teregetni kell, azt is ilyenkor szoktam. Na de! A maradék esetben simán lehet varrogatni. Egy jó nagy doboz oda van készítve a mosógépre, cérnástul, szabásmintástul, textilestül. Félkész babástul. És közelít a készhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése